貼上來
就代表我正在學這首歌
XD
"Bring Me To Life"
讓我重生

how can you see into my eyes like open doors
你怎能注視我的眼 像扇敞開的門
leading you down into my core
帶領你到我的內心深處
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
我那麻木沒有靈魂的內心 靈魂在某個冰冷的角落沉睡著
until you find it there and lead it back home
直到你將發現了它 並帶領它回家

副歌:
(Wake me up)
喚醒我
Wake me up inside
喚醒我的心
(I can’t wake up)
我醒不來
Wake me up inside
喚醒我的心
(Save me)
拯救我
call my name and save me from the dark
喚我的名並從黑夜中拯救我
(Wake me up)
喚醒我
bid my blood to run
讓我的血液再次流動
(I can’t wake up)
我醒不來
before I come undone
在我被瓦解前
(Save me)
拯救我
save me from the nothing I’ve become
拯救我於一無所有當中

now that I know what I’m without
現在我知道自己缺失了什麼
you can't just leave me
你不能就這樣離去
breathe into me and make me real
給我呼吸 將我變真實
bring me to life
讓我重生

重覆副歌

Bring me to life
讓我重生
(I've been living a lie, there's nothing inside)
我生活在一個謊言裡 其實一無所有
Bring me to life
讓我重生

frozen inside without your touch
沒有你的觸碰 內心結凍
without your love darling
沒有你的愛 親愛的
only you are the life among the dead
你是死亡當中唯一的生命

all this time I can't believe I couldn't see
這麼久以來 我不敢相信自己都看不清
kept in the dark but you were there in front of me
身處黑暗中 但你其實就在面前
I’ve been sleeping a thousand years it seems
我彷彿沉眠了千年
got to open my eyes to everything
現在睜開雙眼
without a thought without a voice without a soul
沒有思想沒有聲音沒有靈魂
don't let me die here
別讓我在這兒死去
there must be something more
一定還沒山窮水盡
bring me to life
讓我重生

重覆副歌

(Bring me to life)
讓我重生
(I've been living a lie, there's nothing inside)
我生活在一個謊言裡 其實一無所有
Bring me to life
讓我重生




轉自知識+

... ...找歌到知識+真的比較完整XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    shiungk 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()